Recenze (6)
Pánská jízda (2004)
To bylo zase blbost. Celou dobu sem čekal až to skončí a že to trvalo.
Madisonské mosty (1995)
Podle všech chvál jsem čekal opravdu silný film ale tohle byl televizák. Možná se pletu ale nic pro mě.
Pat a Mat - Tapety (1979) (epizoda)
Další neuvěřitelný díl, ten konec mě shodil ze židle asi si přestanu kupovat konzervu s gulášem.
Forrest Gump (1994)
Fantastickej Tom Hanks a jedno z největších překvapení jaké jsem kdy u filmu zažil. Fakt nevím co je to za žánr jestli komedie nebo drama asi prostě obojí. Absolutně nejlepší byla scéna s Kennedym.
Na pokraji smrti (2002)
Tak tohle je fakt slabota. Po vynikajícím Lovci policajtů by člověk přece jen čekal trochu víc. Můj oblíbenec Seagal je stále níž. Vězni vůbec nevypadaj nebezpečně a Seagal jen tak párkrát máchne rukama navíc mu pak není vidět do tváře proč asi...snad to bude příště lepší (aspon trochu)
Spider-Man (2002)
Přesně zpracování v které jsem doufal. Triky pravda mohly být ještě trochu lepší jsou i tak na fantastické úrovni Maguire překvapivě výborný nemám výhrady ani proti skvělému záporákovi. I když jsem trochu alergickej na příliš dlouhý filmy tak tady těch 120 minut uteklo jako voda. Jen tak dál.