Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
Hra o trůny (2011)
Gangy z Birminghamu (2013)
Gomora (2014)
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
Městečko South Park (1997)
Borci z Blue Mountain State (2010)
Ztraceni (2004)
Pro mě jsou Losti jedním z nejlepších seriálů. Mám strašně rád záhady a těch tady bylo požehnaně. Zamiloval jsem si téměř všechny postavy. Hlavně Eka, Sawyera, Richarda a líbilo se mi, že každá postava má svůj příběh a některé tyto příběhy souvisely s Ostrovem. Také mě neskutečně vtáhl děj a když jsem se díval na nějaký díl, musel jsem vidět další a jen ztěží se od toho dalo odtrhnout. Prostě na každý díl jsem se těšil a nemohl jsem se ho dočkat. Nejhorší asi bylo čekání na další řadu, ale stejně se nakonec dostavila a byla natolik dobrá, že jsem se díval dál.
Ovládací panel