Recenze (13)
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
tento dokument ma trochu sklamal, z ukážok som čakala niečo extra... ale je to obyčajný priemer, videla som omnoho lepšie dokumenty, chcela som dať 4 hviezdy aspoň za pekné snímky... no nič extra mi tento kúsok nedal, tým ale nechcem povedať, že nebol zaujímavý, len trochu divne podaný
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
riadna kravina :D ale človek sa na absurdných kúskoch nasmeje až až... na komédiu dosť dobré ... a fajin hudba v celom filme :o)
Sedm životů (2008)
ďalší skvelý film tohto režiséra, kde si hlavného hrdinu zahral will smith... spolu s filmom šťastie na dosah (kde títo dvaja tiež spolupracovali) patrí na zoznam najlepších filmov aké som kedy videla
Milionář z chatrče (2008)
nemám rada hru, ktorá je súčasťou tohto filmu, ale som rada, že som ho neodsúdila, pozrela som a vôbec nelutujem, tento film mi proste učaroval... už na začiatku malý roztomilý chlapček jamal ma doslova prilepil o stoličku... jeho pretlkanie sa životom a napĺňanie svojho "osudu" bolo pre mňa skvelým filmovým zážitkom tento film ma urtvrdil v tom, že film nerobia dobrým slávni herci, ale spracovanie a kvalita príbehu... tých 8 oskarov si podla mňa naozaj zaslúžil :o)
Prci, prci, prcičky: Nahá míle (2006)
celkom haluz, dá sa na tom pobaviť ... lepšie ako predošlé diely
Pokoj v duši (2009)
Veľmi dobrý a reálny film od začiatku až do úplného konca. V kine som sa ani chvíľku nenudila a musím oponovať niektorým spomínaným hláškam, že to boli zbytočne vyhodené peniaze. Je síce pravda, že vo filme odznelo moc vulgarizmov, príliš sa pilo, fajčilo, a reklamy boli okaté, ale všetko mi to dokopy pasovalo a tým bol film fakt reálny. Humor na pravom mieste, k tomu nádherná sloveská príroda, zlaté ruky kameramana. Niet čo dodať, odporúčam...
Poslední skaut (1991)
Tak tento kúsok je úplne perfektný, najlepšia willisovka akú poznám, dlho som to síce nevidela (čo je chyba), ale ako decko som to mala fakt že nakukané, a hlášky typu vrazím ti deštník do řiti a otevřu ho, ješte jednou a zabiju tě, kup si psa a mnoho ďalších zostanú v mojej hlave asi do smrti :o))
Tropická bouře (2008)
Dosť zlá komédia, dá sa na to pozerať, ale nieje to ani priemer
Americký gangster (2007)
Vynikajúci film, ešte vynikajúcejší Danzel Washington. + námet podla skutočnosti, tam asi ani nebolo čo pokaziť...
Dr. House (2004) (seriál)
Najlepší seriál aký som kedy videla, zaujímavé prípady, lekárske prostredie a hlavne humor a ironia hlavného hrdinu Gregoryho Housa prinášajú skvelý zážitok z každej časti. Hugh Laurie to snád ani nemohol zahrať lepšie