Recenze (16)
Ghoul (2015)
Velká česká sračka. 10%!
Počátek (2010)
Geniálně promyšlený příběh, a ta hudba..100 %.
Návštěvníci (1993)
Komedie, která mě nikdy neomrzí. Perfektně zvolení herci, kterým jejich role opravdu padne, nutno dodat, že tomu hodně přidává mistrovský dabing, i tak ale bez konkurence! 100 %.
Nespoutaný Django (2012)
Doktor Waltz a Samuel L. Jackson jsou prostě super, nehledě na jatka. 100 %.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Herci, příběh, scénář, režie. 110%.
Kovbojové a vetřelci (2011)
BLBOST. 20%.
Vymítač ďábla (1973)
Kdybych na tenhle film šel před 40 lety do kina, asi bych se z toho po*. Dnes je to legendární film, který i po tolika letech příjemně mrazí v zádech. 80%.
Intimní past (2011)
Označení "Mysteriózní" a "Horor" v tomto případě opravdu není na místě. Dvě hvězdy za Hilary a nesmrtelnost hlavního záporáka, dohromady 30%.
Sinister (2012)
Horor jak se patří. Sice je děj předvídatelný, i tak jsem se z toho v kině ale málem po*. Jedna hvězda za démona, kterého se bojím doteď, přestože jsem grown up, jedna za neobnositelný svetr hlavního hrdiny a dvě za muziku k filmu, bez které by to asi prostě nebylo ono. 80 %.
Bucky Larson: Zrozen být hvězdou (2011)
Ale tak proč ne. Pobavil mě zejména předkus a orgasmus hlavního hrdiny, zbytek filmu ale nezachrání ani krásná Christina Ricci. 55 %.