Recenze (6)
Pařba ve Vegas (2009)
bombaaaaaaa
Poloprofesionál (2008)
nenormalne som sa pobavil
Babička (2008)
no popravde povedane pozrel som si to len koli tomu ze jednym z babickinych napadnikov je moj dobry kamarat :) ...ale nakoniec som bol celkom aj rad ze som do toho kina isiel. smiech sa striedal s prekvapenim aki ludia ziju medzi nami. zo zaciatku velmi pomale ale ku koncu som si hovoril ze nieco mi tento film urcite dal.. a to novy pohlad na ludi navonok uplne normalnych s roznymi uchylkami ktore v sebe schovavaju..
Zlo mezi námi (2003)
Sikana od zaciatku az do konca vo mne vzbudzuje pocit odplaty ku ktorej nakoniec aj doslo. Cely cas som sa neodtrhol od obrazovky a dokonca som sa par krat pristihol pri hlasnom nadavani na "radu starsich". Autor tu "zlo" vykreslil priam dokonale na jednoduchom zaklade a tym je sikana na skolach ktora je uplne bezna vsade vo svete. Rezia naprosto jedinecna a tak isto aj herecke vykony vdaka ktorym si u mna zasluzil tento film plnych pat hviezdiciek...
Stmívání (2008)
Po precitani komentarov na csfd a tiez aj naliehani priatelky som sa rozhodol ze si Soumrak teda pozriem. Chyba !!! Od zaciatku do konca to nemalo ziadnu akcnu scenu teda az na konecnu bitku dobrych a zlych upirov. Obycajna romance pre zamilovane dievcata a este bez poriadnej zapletky. Scenar skor skopirovany z knihy, herecke vykony priemerne a rezia podpriemerna. Pre mna 2/10. A to som este prizmuril obidve oci :)
Ajťáci (2006) (seriál)
Tak Graham Linehan ma opat nesklamal. Po, pre mna kultovom seriale Father Ted, este o jednu triedu lepsi serial s nezabudnutelnymi hlaskami. Typicky anglicky humor s uzastnymi vykonmi hercov (pre mna vyhrava Roy) a samozrejme aj bizardnymi situaciami ktore su proste v tomto zanri nevyhnutnostou :))) P.S.: "So Jen, this is the internet"