Recenze (574)
Iron Man 3 (2013)
Velkolepá podívaná, ale ve srovnání např. s Temným rytířem nemohu dát víc než 3-4 *. Jinak Downey Jr. jeden z nejlepších herců v poslední době.
Lesní duch (2013)
klasika, americký typ novodobého hororu za podpory mladistvých uprostřed lesa s hromadou nástrojů nahraní.
Insidious (2010)
po dlouhé hobě kvalitní a dobře vymyšlený horor .
Sloní muž (1980)
Poučný film pro celé lidstvo, dále netřeba slov ......
Zběsilost (1972)
napnuý až do samého koce, Hitch opět nezklamal. Je pravda že se pouští již do odvážnějších scén i s nahotou ale pořád si drží velký obdiv a uznání ve zpracování, napětí a geniálního provázání v příběhu.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Jeden z nejlepších filmů na klidné odpoledne s lavní vína
Tenkrát v Americe (1984)
Dokonalý film. Velice promyšlený a velice elegantní, pyšný a zárověň tak něžný. Jedná o mistrovské promyšlené dílo. Jelikož jsem viděl prodlouženou verzi ani nechci pomýšlet na to co bylo vystříháno ve zkrácené verzi.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Dobrodružný a zábavný film, nemohu říct, že jsem se nudil ale musím potvrdit, že se mi zdá celý film poněkud zbytečně natažený. Ocenňuji nádhrené prolínání a návaznost na Pána prstenů a filmové efekty. Celkový dojem 3-4 hvězdičky a již se těsím na další pokračování.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Hodnotím za 3...Buffy , ale spoň někdo vyčistí tento svět od těch zubatých sviní , avčak této hezké mladé a nevinné dívce bych to moc nevěřil. Je to nadszený seriál jako svině. A dávali ho v telce ještě před 22 hodinou mama na to vždycky nadávala a ani se ji nedivím vždyť probodnuté břicho upíra kůlem není pro 10letého bratra dobrá podívaná.
Avengers (2012)
Dal bych 3*, ale ze se to libilo me slecne tak musim jednu pridat