Recenze (574)
Vyvolávač deště (1997)
Ano nevidím v tom moc Coppolův styl , ale proč ne mám soudní filmy velice rád a tenhle se povedl. Takže peoč ne , ale ,,,
Klepání na nebeskou bránu (1997)
jo celkem film působící mafiánským dojmem a vůbec skvělým příběhem. Jo herecké obsazení nic moc , ale na to vůbec nesejde u těchto filmů je to i žádoucí . podtext Quentina Tarantina byl velice slabý a navíc obrácený takže těško srovnávat , ale jinak velice příjemná podívaná.
Sedm (1995)
Ano je to tak i tak odpornému filmu se dá přijít na kloub když je natočen tak brilantním způsoben. Samozdřejmně budu se opakovat a omývat teorie o tomto filmu dál, že to bylo napínavý po celou dobu a že byly skvělé herecké výkony, že byl sepsán skvělý příběh s překvapivým koncem, ,,,ale bylo to i něco víc ze začítku mne to moc nenadchlo, ale potom když začínali s gradací filmového napětí i inteligentnější dialogy io něčem více nadtextem bylo to super. Jo konec byl velice pěkně spracován a propletrení filmu nemělo chybu.
Letec (2004)
Velice povedený film velie biograficky pojatý což se promítalo do celé nátury celkem velikého filmu . No od Leonarda jsem víc nečekal nejlepší výkon stejně předvedl ve filmu Chyť mě když to dokážeš s Tomem Hanksem . No celkem může film působit nudně a najednu stranu tomu opravdu tak je , ale na straně druhé je kypřící bezhlavé odhodlání něco dokázat což je úžasné . PARÁDA.
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
Změnil jsem názor z toho že jeto strašný román ---je to příšerná kravina bez všeho zajímavého co by mé oko zaujalo takže mami sorry.
Pulp Fiction: The Facts (2002)
Skvělý film o filmu bylo to nečekané spestření Quentin na mě chrlil info ze všech stran poznal jsem jeho 3 nej filmy Taxikář, Výsřel a Rio Bravo, takže se je pokusím splašit no a k ostatntímu- Skvělé bylo zpestření vystřiženými scénami které mne velice nadchli a musim si je zajisté ještě několikrát pustit, nejlepší byla Uma skamerou to mě dostalo to bylo supr. No a Quentin se ukazal jako vždy jako veliký znalec filmu a skvělý řečník . CO VÍC SI PŘÁT.
Cizinci ve vlaku (1951)
Jedena z absolutních vypalovaček z továrny slavného Hitchě. Skvělý a do detailů propracovaný příběh zpracovný z napínavých a kultivovaných scén dával filmu nečekaný nádech. Reřijní stránka byla bez chyby a to snad je i zbytečné dále rozebýrat. Hitch nám ukázal další skvělý a zajímavý způsob vraždy . Býdák prolhaný, vyšinutý a psychycky naručený Robert Walker dával příběhu nečekané točky až do posledního okamžiku z tohoto dortu inteligentní scenérie. Farley Granger byl úžasný jako v Provazu a nezklamal svou předstíravou neschopností řešit problémy. Ruth Roman tak to byl pro mne veliký oběv a zárověn příjemné překvapení-ABSOLUTNĚ DOKONALÁ MIMIKA KRETÁ SE MÉMU STYLU VELICE ZAMLOUVÁ. U těchto starších filmů mi to velice zchází , ale zde jsem to dostal takže paráda. Scénář škoda hovořit kdo neviděl film neuvěří. Hitch si zahrál nastupujícího pána s basou do vlaku. Akonečně skvělé přostředí Hitch to vzal z větší perspektivy což je protikladem k provazu. NO PROSTĚ GENIÁLNÍ KONCERT.+Skvělý výkon Hitchovy dcery.
Koncert pro jednoho (2005)
Supr . tento filmeček byl předkapelou k filmu auta alespoň v kině 99 v kolíně. No já se skvěle bavil a nechápu ty špatné ohlasy. skvělá animace se skvělou hudbou a skvělým dějem no co říct parádní předehra.
Povstání strojů (2006) (TV film)
Hrozná nemotorná laciná a nepochopitelná pitomost.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
ano popravdě když jsem se díval na tenhle filmeček takjsem si říkal že bude točit okolo 80 až 85 % ale že až tak to jsem nečekal. No nic teď trochu k příběhu a k filmu kamera ta byla super až na to že by se třepavost rukou dala přirovnat k seriálu Místo v životě. Jim mě né příliž překvapil již jsem ho jako dramatika shlédle , ale bylo to nevšední a celkem očekávané jinak se to ani zahrát nedalo. Kdo mne překvapil byla Kate jo to bylo něco jinýho ze začátku jako feťačka a později se z ní vyklubala milá dívka která hledala pochopení tak to byl záhul. Kdo mě dostal byl Wood takový připitomělý hlupáček no nic . Celkem překvapivý příběh.