Recenze (9)
Devadesátky - Poprava bodyguarda (2022) (epizoda)
Atmosférou mi to spíš připomíná osmdesátky než devadesátky, tak ponurá ta doba určitě nebyla. Takhle viděli a dodnes viděj devadesátky lidi, kterým se stýská po bolševickým režimu.
Mstitel (2021)
Jak pejsek s kočičkou pekli dort...
Corpus Christi (2019)
Zajímalo by mě, jestli Komasa zná Škvoreckého knihu a Schormův film Farářův konec. Filmoví fanoušci na CSFD pravděpodobně nikoli...
Skleněný pokoj (2019)
Je neuvěřitelné, jak s takovým tématem, s tak výbornými herci, kamerou, výpravou, s takovými možnostmi a prostředky, dokázal režizér vytvořit tak jalový film. Jedno velké navoněné nafouknuté nic.
Dabing Street - Vulgarismy (2018) (epizoda)
Zelenka je génius. A Ozzy2 nechápe (stejně jako Zeman) rozdíl mezi sprostotou a nadsázkou
Rodinný film (2015)
Neskutečně sterilní, vykonstruovaný a ke všemu ještě nudný film. Artově natočená bakalářská historka. Nechápu to vysoké hodnocení.
Stopy života - Dívčí sen (2013) (epizoda)
Navrhuju, aby se pro hodnocení na CSFD kromě 5 hvězd a odpadu přidal ještě jeden stupeň - Magnusek. Jeho "díla" jsou totiž mimo všechny myslitelné kategorie.
Jedna ruka netleská (2003)
Nenalézám jiný výraz než zhovadilost. Jedna hvězda za Trojanova Hitlera. Jinak prázné, hloupé, nevím čí m si Ondříček vysloužil renomé dobrého režízéra. Pokud vezmu v úvahu, že Ordinace v Růžové zahradě se točí 3 dny a on své "opusy" minimálně 30, pak v tomhle kontextu jsou Ordinace či Ulice zrežírovány mnohonásobně líp.
Náš vůdce (2008)
Docela působivé, ale poněkud tezovité...