Poslední recenze (170)
Drive (2011)
nechapu jak to muze mit tak vysoke hodnoceni, kdyz je to neskutecne klise! po pul hodine filmu jsem myslela ze to trva uzt ak hodinu a pul, proboha.... samotar ktery dela nejakou trestnou cinnost se zamiluje to nejaky pohledem nevinny zensky pak se dostane do problemu a vsechno skonci, kvuli neceu co jsem vedela v prvnich 20ti minutach jsem se na to nemusela divat... chapu moc se tam nemluvilo... a ze by zapletka byla nijak vyimecne se taky neda rict, kazdopadne nektere chvile byly velmi napinave...
Bláznivá, zatracená láska (2011)
no tak tohle me z reality opravdu nijak nevytrhlo, to ze se propletaji tezke osudy par lidi, z kterych jsou pak pribuzni, nebo pratele atd... zname z plno dalsich filmu, jedno drama za druhym, sem tam to bylo celkem vtipne, kazdopadne doposud jsem mela ryana goslinga velmi rada.. ted? nesnasim ho, tu jeho postavu, ktera totalne u me zprznila jeho osobu!
Kráčející skála (2004)
kratky ale dobry :)