Oblíbené filmy (10)
Bourneovo ultimátum (2007)
Je mi líto, že sem tento díl viděl až tak pozdě, ale miluju Damona, miluju Bourna a miluju, když se to povede. (98%)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Indy byl, je a bude nesmrtelnej. (95%)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Myslel jsem si, že každému filmu se dá něco vytknout, ale zmýlil jsem se. (100%)
Sedm (1995)
Mistrovské dílo ďábla jménem Fincher a jeho poskoků Brada, Morgana a Kevina. (95%)
Interstellar (2014)
Nolan je Oni a Oni jsou Nolan. (100%)
Agent bez minulosti (2002)
Počátek (2010)
Chlast (2020)
Chlast je pro mě oslava vítězství i proher, těžko říci v jakém přesně pořadí. (100%)
Nejhorší člověk na světě (2021)
"Já tě miluju, ale přitom i nemiluju." A o tom všem to je. (100%)