Poslední recenze (4)
Kurýr 2 (2005)
Myšlenka prvního dílu této trilogie byla velice zajímavá a Jason Statham do ní zapadl jako basebalový míček do rukavice Kevina Costnera. S velkým nadšením jsem očekával další pokračování a částečně jsem se dočkal. Dějové zpracování oproti prvnímu dílu nijak nepřekvapí a divák aspoň očekává více z bojových scén. Bohužel se toho moc nedočká kromě první scény na začátku filmu. Navíc jsou zde scény, které se vymykají zdravému rozumu a tudíž se film propadá na úroveň honiček z filmu Taxi taxi. Je mi líto, avšak oproti prvnímu dílu minimálně jedna hvězda dolů. Do kina bych na tento film nešel, ale na DVD je to průměrný biják.
Expendables: Postradatelní (2010)
Tak to opravdu koukám a nadšeně říkám že jsem to od Stalloneho nečekal. Krásný průběh všech scén jak se prolínají akčním trhákem s mistrovskými veterány. Ano u takto akčních podívaných nemůžeme očekávat těžkou zápletku, ale pro oko milovníka akčních podívaných je to balada pro oko. Musím zde vyzdvihnout výborné provedení bojových scén tělo na tělo, neboť se o ně pokouší spousta filmů, avšak zde nejsou zdegradovány nějakou ubohou střílečkou nebo honičkou, ale naopak vyzdviženy našimi oblíbenými drtiči kostí. Rád se na tento film kouknu znovu.
Domino (2005)
Pokud vím, že jdu na film Tonyho Scota, mám již jistá očekávání o dobře natočeném filmu, povětšinou napínavém a téměř dech-beroucím. Nejvíce co obdivuji je reálnost jistých scén při tomto žánru, ale bohužel u tohoto filmu jsem přesvědčen nebyl. Navíc Kaira Knightley opravdu v některých scénách musela přehodnotit, že tato role ji moc nesedla. Z mého pohledu průměrný film, ale podruhé jej vidět nemusím.