Recenze (3 069)
Bazén (2005) (seriál)
Stejně jako Vemi křehké vztahy
M*A*S*H (1972) (seriál)
Příjemná podívaná, nikdy nezapomenu na to, jak jsme to s bráchou a ségrou sledovali, než se jelo na chatu.
Hříšný tanec 2 (2004)
Bez Patricka a občasného štrejchnutí písní Time of my life jasné céčko
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Geniální návrat nejpracovitějšího veterána
Jak se krotí krokodýli (2006)
Pani Poledňáková musela usnout nad lavicí s inkoustem a papírem, hlava ji padla na stůl, inkoust se rozpil do papíru, a to co se na něm vytvořilo tahle paní zfilmovala. Aneb jak dostat Poledňákovou do blázince...
Ztroskotaná láska (2005)
Příjemná slečna a příjemný film
Šest dní, sedm nocí (1998)
příjemná blbina na večerní odreagování
Knight Rider (1982) (seriál)
Ať už si říká kdokoli cokoli, já v tom auťáku kdysi seděl na výstavišti... Novější díly nic moc, ale ta kombinace Davida, jak mluví do panelový desky je prostě pecka :-D
Knight Rider - Jako Fénix z popela (1982) (epizoda)
Chjo, ať si vzpomenu na jakýkoli seriál, film, který kdysi běžel na nově, nebo premiéře nově a byl to hit, musím dát plné hodnocení.
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Bylo to super, bylo to nové, a byli tam baby v plavkách