Recenze (3 031)
Válka světů (2005)
Mrazivá atmosféra, dobře zahrané, dobré charaktery. Těch lidí co Spielberg sehnal na kompars...to se dá srovnat snad jen s frontou na banány před dvaceti lety:-)
Zakázaná planeta (1956)
V době, kdy jsem film viděl mi bylo asi osm, což se dost odrazí na hodnocení, ovšem mám rád tyto starší počiny, mírně se u nich usmívám přehrávaným výkonům herců a zároveň jsem spokojený s tím, že žiju v dnešní době:-)
Válka světů (1953)
Válka světů v průběhu své existence mapuje obavy americké společnosti, nejinak je tomu i u verze z roku 53, ovšem i na svou dobu to byl spíše špatně natočený film. Ovšem co já vím, žít v té době s obavou z jaderných zbraní, možná bych to napsal stejně pošetile.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Důkaz, že existuje i filmové peklo. A patří do něj čím dál víc herců. Dnešní filmové seriály mě nutí plakat, Scénář naprosto nereálný, příběh zběsile trapný a výkony herců, je jako kdyby hlavní roli hrál Jožin z bažin...
Sanitka (1984) (seriál)
Sanitku jsem měl vždy oproti Nemocnici od Dietla méně rád, zato v porovnání s dnešními seriály ji provolávám slávu, a Ordinaci v růžové zahradě naopak přeji brzký konec ničení dobrého vkusu.
Proč bychom se netopili (2009) (seriál)
Jako vodák tenhle seriál musím vidět každé léto a mám ho vážně rád.
Strážce duší (2005) (seriál)
Na nedělní večer hezká záležitost, pokud by ale měl vzniknout i film, musel by být mnohem tajemnější a údernější
Kruh 2 (2005)
Po jedničce jsem zničil všechny kazety doma a bál se jít v noci na záchod. Po dvojce jsem se začal radši dívat na pořady s Dádou Patrasovou.
Kruh (2002)
Bez debaty nejlepší psychologický horor na světě...
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Pokud to budeme brát jako odčinění hříchů za Alien3,4 a Predátor 2, tak děkujem. Pokud to má být sequel k alien 1,2 nebo arnoldovskému Predátorovi, pláču.