Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Kdo by neměl rád Forresta? Možná ti, kvůli kterým začal utikát. A jestli nezemřel, utíká dodnes :-) Skvělý příběh, dokonalá hudba, parádní herecké výkony. Hořko-sladká nálada...Film, co se mi nikdy neomrzí.
Pelíšky (1999)
Bezesporu jeden z nejlepších českých filmů, ne-li ten nejlepší...To, že Sluneční hrob byl nahrán až po zobrazených událostech blahosklonně přecházím...
Temný rytíř (2008)
Batman -> nejoblíbenější superhrdina + Christopher Nolan -> nejoblíbenější režisér + Christian Bale -> nejoblíbenější herec. Co jiného může vzniknout, než úžasný film, úžasný po všech stránkách.
Láska nebeská (2003)
Co napsat? Snad jen, že při každém shlédnutí probouzí Láska nebeská ty správné emoce. V množství větším než velkém.
S čerty nejsou žerty (1984)
Jednoznačně nejlepší česká pohádka.
Slavnosti sněženek (1983)
Spojení Hrabal-Menzel opět zafungovalo. Knižní předloha je jedna z mých nejoblíbenějších knih a filmové zpracování též počítám mezi své TOP.
Kmotr (1972)
Předloha - skvělá. Teď už to bylo jen na režisérovi a hercích, jak se s tím popasují. (Nejen) Zdejší hodnocení mluví za vše. Monumentální.
Shrek (2001)
Animák, ve kterém si na své přijdou malí i velcí. Rozhodně jeden z nejlepších animáků/ pohádek/ filmů, na který se vždy rád podívám znovu.
Hvězdný prach (2007)
Jsem unešen! Výsledek předčil všechna má očekávání, nevím, co bych měl vychválit dřív :-) I když, jeden detail by tu byl - modrá krev prince Primuse? Amazing!