Recenze (468)
Nesmiřitelní (1992)
No a jako co? To si mám z toho rádoby drsňáctví a Divokého Západu ,bez příkras' sednout na zadek? Protože v tom má prsty Eastwood? Westerny asi vážně nejsou mým šálkem čaje. Proč tam pak hraje Freeman, který se IMHO do takového filmu nehodí? A k čemu je, že se Clint po deseti letech znovu ožere, když pak stejně bez mrknutí oka vystřílí půlku lokálu? Nechápu...
Zabít tiše (2012)
Zbytečný film. Nevím, jestli ty politické projevy v pozadí měly nějaký hlubší smysl, možná jsem jen na chvíli usnul...
Sledování (1998)
Christopher Nolan na začátku kariéry a už tehdy úžasný!
Gattaca (1997)
Sci-fi, drama, krimi, romantický film, do všech těchto škatulek si můžete Gattacu zařadit. A i když je představa tvůrcu o vozovém parku v ,,až ne tak vzdálené budoucnosti" reprezentována už teď 30 let starými auty (ale na elektriku!) přinejmenším úsměvná, jde o kvalitní počin.
Panna nebo orel (2010)
Tak tohle není nejzásadnější dílo filmové historie, ale zato tam hraje Emma Stone. A to mnohdy stačí :-)
Čas probuzení (1990)
Psychiatrická léčebna, vězení...zkrátka čím víc je místo děje na ,,okraji společnosti", tím spíš půjde o vyjímečně povedený snímek. Awakenings nejsou výjimkou. Ač to vypadá, že po 40 minutách by film mohl skončit úžasným happy endem, on pokračuje dál až k hořkému závěru. Mezitím ale zažijete (bez)naděj, která je ovšem velmi pomíjívá...
Veteráni (2009)
,Typicky' severský film, chtělo by se říct. Civilní, uvěřitelný, místy melancholický a vážný, a byť i komediální, za břicho se popadat nebudete. Zato (přinejmenším) usmívat se budete skoro pořád.
Muž odnikud (2010)
Brutální až kruté, zároveň typicky jihokorejsky zpříma útočící na emoce. Takže se jen těšíte na happyend, protože ten kdyby nepřišel...prostě musí přijít. Jo a parádní výkon té malé žabky.
Rychle a zběsile 5 (2011)
OMG, to byla ale TAKOVÁ blbina. Tak blbá, že jsem se po celou dobu nedokázal oprostit od toho, že to prostě blbé být má. A korunu tomu nandala závěrečná akce ve městě...
Troopers (2011) (seriál)
Děsně vtipná internetová hříčka :-)