Oblíbené filmy (10)
Život Briana (1979)
Fwee Wodewick! Jeden z nejzábavnějších filmů všech dob. A určitě nejhloupější! :)
Vzhůru do oblak (2009)
Amélie z Montmartru (2001)
Existuje několik druhů filmů. Například film, na který se podíváte jednou a řeknete - BOMBA! Ale pak na něj zapomenete... Pak existují filmy jako je Amélie. Film, na který se můžete dívat pořád a pořád a pořád dokola a čím víckrát se na něj díváte, tím je lepší. A proto se mi tento film tak líbí. Není jako ostatní, je úplně jiný. Amélie nás zavede do zcela jiného světa. Do světa sběratelů nepovedených fotek, do světa šípkových růženek v komatu, do světa trpaslíků co jezdí na cestu kolem světa. Ano, to je svět Amélie Poulainové, který je tak úžasný.
Černá labuť (2010)
Závěrečná slova Niny jsou naprosto pravdivá. Bylo to dokonalé a ona, ona byla taky dokonalá. Pro mě film roku!
Agora (2009)
Až neuvěřitelné. Silný příběh, kde se teologie bojuje proti filosofii a náboženství proti náboženství. Krásná ukázka toho, jak víra lidem už od věků spíše škodila, než-li pomáhala. A krásná ukázka toho, jak hlavně kvůli víře doteď nejsou ženy rovnoprávné s muži. Dokonale propracovaný příběh nadšení a a pohrdání, příběh lásky a nenávisti, příběh moudrosti a šílenství. Příběh, který nejen díky lokacím a kulisám chytne mnoho lidí za srdce. Navíc je velmi poučný, ostatně takový historický film má být. Ale toto je rozhodně první historický film, který se mě tolik dotkl a tolik toho ve mně nechal. To množství pravdy, které ve filmu zaznělo, ani nejsem schopen zpracovat najednou. Navíc ta úžasná Rachel Weisz... a Rupert Evans vypadal doopravdy jako anděl.
Atlas mraků (2012)
Neuvěřitelné. Je to Velký film s Velkým poselstvím. Nemá cenu komentovat technickou ani hereckou stránku. Komentář k příběhu by byl zase na tyto stránky moc dlouhý. Vyzdvihnu proto alespoň hudbu - je tak úžasně jemná a nepodbízivá, že si mě získala. Krásně dotváří celý komplex a myslím, že např. takový Nolan se Zimmerem, jehož hudba dělá třetinu filmu, by se tady mohli učit...
Pokání (2007)
Neuvěřitelné, úžasné, dokonalé. Režie byla super, herecké výkony odzbrojující a scénář...ten byl dokonalý. Konec se řadí mezi mé NEJ konce...tak smutný ...
V jako Vendeta (2005)
Billy Elliot (2000)
Tohle je jeden z mála filmů, u kterých i postopadesáté na konci bečím štěstím. Jedinečný filmový zážitek!
Modlitby za Bobbyho (2009)
Jeden z nejúžasnějších film, které jsem viděl - co se příběhu týče. Herecký výkon Sigourney Weaver - kam se na ni hrabe S.Bullock s Blind Side...byla neuvěřitelně uvěřitelná a tento film hodně pozvedla nahoru. Celý film byl emotivně obrovsky silný a závěrečná část filmu byla prostě nepopsatelná. Smekám, smekám a ještě jednou smekám nad tímto televizním skvostem.