Recenze (114)
Muž odnikud (2010)
"Don´t come over. You´ll get blood on you." Vyznávam tradičné hodnoty. Precízna práca s nožom patrí medzi ne.
Strážci - Watchmen (2009)
Vrchol žánru komiksového filmu.
Sedmikrásky (1966)
Veď ja viem, o čom je tento film! Je to film o žraní. A je to najlepší film o žraní, aký som videl.
Zelený sršeň (2011)
John Connor:)
Zrozen k zabíjení (1947)
"...as you grow old, you´ll discover, that life is very much like coffee. The aroma is always better then the actuality." Bravúrne vystavaný, atmosférou presiaknutý noir s mne veľmi sympatickými (rozumej takmer všetkými negatívnymi) postavami. Tierney je naozaj Born to kill.
Absurdistán (2006)
Amerika o 500 rokov. Slovensko o 20. "...chceš hranolky veľké ako hovado?"
Ať vejde ten pravý (2008)
Veľmi dobré. Predloha však ponúkala možnosť rozvinúť perverzitu a úchylnosť vzťahov do oveľa väčšej miery. Tvorcovia mohli ísť pokojne na hranu ( to je ale čisto subjektívna výčitka ).
127 hodin (2010)
Dannyho som mal ale aj tak radšej, keď natáčal filmy o kolektívnej radosti z drog :-)
Viděl jsem ďábla (2010)
Drsný a chladný film. Také milujem.
Mutant (2006)
Geniálne natočený absolútny výsmech americkým a vlastne všetkým vážne sa berúcim monster-movies. Prvú hodinu určite, tiekli mi slzy od smiechu. Navyše som film pozeral s príšerným anglickým dabingom, ktorý akoby ten výsmech ešte podporoval. A keď neschopného, zle odfarbeného a večne spiaceho hlavného hrdinu hrá Kang - Ho Song, nedá sa to nezbožňovať.