Recenze (36)
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
A pak se má úroveň restaurací a stravování celkově zlepšit, když každý večer v televizi "vaří" tohle individuum ...
Muž taiči (2013)
Keanu si konečně splnil sen a natočil film. Bohužel naprosto o ničem. Mistr kuchař by o tomto filmu řekl, že je nemastný a neslaný, sestra z ČČK, že teče málo krve a gynekolog by kroutíce hlavou dodal, že tohle celé je akorát na p*ču. Keanu mě zde jako režiser i herec naprosto zklamal. Asi nějaká chyba v Matrixu ...
Všichni moji blízcí (1999)
Nicholase Wintona si za to, co pro ty děti tehdy udělal moc vážím, patří mu všechna čest. Ale jsme tu proto, abysme ohodnotili film, a ten bohužel musím hodnotit velmi nízko za jeho nezajímavý a zdlouhavý obsah o vztazích židovské rodiny. Ani Libuška Šafránková to nezachrání.
Jackass: Děda Mizera (2013)
"Jsem možná starý, abych zamíchal omáčku, ale pořád můžu olízat lžíci". Nadržený děda měl skvělý hlášky, ale ty visící varlata a skříplého ptáka v automatu si mohl nechat od cesty ... :-)
Trabantem Jižní Amerikou (2014) (seriál)
Jednoznačně palec nahoru za skvělý bonus k celovečernímu filmu!
Trabantem až na konec světa (2014)
Oproti Africe to byla taková pohodovější jízda, moc technických problémů se tam neřešilo, ale nuda to rozhodně nebyla - naopak - problémy a blbou náladu zde nahradily velmi zábavné momenty. Častokrát jsem se přistihl jak jsem se v kině hlasitě zasmál. Jedna z nejlepších hlášek mi zní ještě teď v uších - "Kua, kdo sem postavil ten sloup?!!" A Marek, ten byl výbornej. On ani nemusel nic říkat. Stačil na něj pohled a každej se smíchy zakousl do sedačky před sebou :-) Určitě tento dokument doporučuju všem komu je cestování blízké.
Mládeži nepřístupno (2013)
U některých scének jsem se ze srdce zasmál, na některé koukal s otevřenými ústy a vykulenýma očima a některé byly tak nechutné, že jsem je nechápavě sledoval skrz prsty. Ale pokaždý jsem se netrpělivě těšil na další scénku s čím novým přijde :-) Kdyby se ještě na konci filmu objevil Jonathan Frakes a jako ve Věřte nevěřte prozradil, co byla pravda nebo fikce, úplně by mě to rozsekalo a musel bych to ohodnotit plným počtem hvězd :-)
Křižovatky života (2013) (pořad)
Tento dokument je amatérsky udělán, s tím s místními odpaďáky musím souhlasit, ale možná právě proto mě zaujal. Hrají tam neherci, žádné známé ksichty z českých telenovel a amatérská kamera se k tomuto žánru hodí, přidává tomu na dramatičnosti. Původně jsem chtěl dát čtyři hvězdičky, ale velmi mě zklamal díl s rodinou z Pardubic, který se převážně natáčel v Praze a bůh ví kde ještě a z Pardubic tam bylo jen několik záběrů asi aby se neřeklo ... Tenhle neduh budou mít nejspíš všechny díly ...
Obchod pro sebevrahy (2012)
Vždycky jsem si přál bejt doktorem Smrt - zbavovat na smrt nemocných lidí jejich utrpení, nebo si otevřít nějaký malý šopík s potřebami pro sebevrahy. Prodávat oprátky - pro majetné ty konopné, pro chudé ty levnější umělohmotné - moc neekologické. Upínací nebo zavěsný s možností přibalit i židli. Pak jedy v elegantních lahvičkách, rezavé žiletky, jedovaté žáby či pavouky, plyn, granuly anebo revolver s jedním nábojem. Nebylo by to zajímavé podnikání? No dobře, tak ne. Ale tak alespoň se podívejte na tento moc pěkný animovaný muzikál :-)
Televizní noviny (1994) (pořad)
Téměř nic pořádného se nedozvíte, jen stále opakující se "Více najdete na té-en-cé-zet" ! Děs.