Poslední recenze (332)
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Fajn kousek, takový "Sandman pro teenagery" - ale spousta nápadů byla vynikajících, stylizace a kamera v topu, zajímavé postavy... Kočičí král rulez! Ale celkově mě všichni bavili - od zakletého mrože, přes zmrdy skřítky až po čarodějnici. Chemie mezi hlavní čtveřicí taky ok. Fajný cliffhanger na konci!
1670 (2023) (seriál)
ale jo, dávám pět, protože to bylo fakt cajk, postavy jsou super, fórky fajn a věřím, že kdo má větší přehled o polských reáliích, najde tam toho ještě víc - ale budete se bavit i bez toho. předpokládám, že je šance na pokračování :)
Bod obnovy (2023)
atmosféru to mělo, hlavní hrdinka příjemně překvapila a lecjakou drobnost jim jde odpustit - celkově za mě dobrý a jsem rád, že jsem na to do kina šel :)