Recenze (191)
Kráčející skála 2: Odplata (2007)
Nie je to až taká katastrofa, ale v porovnaní s jednotkou je to fakt slabý odvar. Chýbajúca humorná stránka a odľahčenosť tomu tiež nepridali na kvalite. PS: Komu by ste skôr uhli z cesty? The Rockovi alebo Sorbovi? Ja mám odpoveď jasnú :) 2,5/10
Modré z neba (2008) (pořad)
Po dlhšom rozmýšľaní predsa najnižšie hodnotenie - smrdí to komerčnosťou aj navzdory niekoľkým ľuďom, ktorým (asi) pomohli. 1,0/10
Kung Fu Panda (2008)
Naozaj pohodová podívaná. Pekná animácia, príbeh aj nápad. Dielo ma síce ktovieako neoslovilo po humornej stránke, ale na druhej strane filmu fakt nemôžem nič vyčítať :) 7,5/10
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Chvályhodný filmársky počin! Krásne exteriéry, dejová zápletka je pravá pirátska a k tomu famózny Depp, krásna Knightley, kováčsky tovariš Bloom a charizmatický Rush s podivnou posádkou. Humor je síce postavený na Deppovi, ale mne to absolútne nevadí, keďže to dokázal potiahnuť celý film. No prečo by som nedal 10/10 ? :) Och, a samozrejme geniálna hudba (!!!)
Mini Talent show (2009) (pořad)
S prepáčením, ale mňa osobne pozeranie na vystrašené a zostresované deti pred publikom spievajúce z drvivej väčšiny falošne nebaví - odporúčam rodičom ich radšej zobrať niekde na prechádzku a nerobiť z nich obete dnešnej doby. Marcin ani Čekovský to nedokázali zachrániť. 0,5/10 lebo Čeky je sympaťák aj v takomto programe.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Áno, výborný film čo sa týka zobrazenia života jednej posádky jednej lode, ich starosti, poverčivosť, no zároveň súdržnosť a oddanosť kapitánovi - Crowe ako inak výborný. Ale zopár scén sa mi pozeralo akosi ťažko, dlho... Takže dávam súcich 8,0/10
Iásón a argonauti (2000) (TV film)
Nuž, nie je to ktovieaká katastrofa, sfilmovanie sa mi celkom páčilo, no tu je pár dôvodov, prečo som musel strhnúť hodnotenie - smiešna animácia mýtických potvor, vyslovene nesympatický a herecky nulový London a dosť veľká dĺžka filmu. U mňa 4,5/10
Elita armády (2006)
Príjemné B-čko. Van Damme bol pozerateľný, škoda niektorých scén, ktoré mi pripadali doslova ako nútene zahrané. 5,0/10
Zapomenutá kletba (2007) (TV film)
Achaaaj, takú smiešnu potvoru som dlho nevidel :) Ináč za veľa nestojí ani príbeh ani výkony hercov, dojem to na mňa tiež nespravilo... 0,5/10 za prostredie :)
RRRrrrr !!! (2004)
Hehe, film preklenutý fakt čudnými vtipmi a k tomu kriminálna zápletka uprostred šampónovej vojny? Občas sa rád nechám zaujať vecami, ktoré absolútne nemôžem brať vážne. Má ruka na to! :) 5,5/10