Poslední recenze (34)
Vikingové - Duchové, bohové a přisluhovači (2019) (epizoda)
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
Tak túto nadielku som si veru užil, neviem prečo,jednoducho to bolo žradlo :)), preto som si zhliadol aj úvodnú a tretiu časť, no tam to už také dobré nebolo. V dvojke jednoducho to bolo dobre rozložené humor/horor/akcia .
Co čas nezahojil (2012)
Nie je to film z ktorého sa dá opit,ale ktorý si musíte vedieť vychutnať, pre mna to bola ňamka, tak spravená ako keby ste ju sami prežívali :)