Poslední recenze (53)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Předvídatelné, ničím překvapující rodinná podívaná. Vlastně Marvelovka jak ji známe.
Pán času - Planeta mrtvých (2009) (epizoda)
To si ten autobusák vážně nevšiml už na začátku, že za ním houkají benga? Jeden z těch velmi zábavných dílů jinak.
24 hodin: Dnes neumírej (2014) (seriál)
Jack si udržel svoji laťku, ale jinak byl "pilot" nové serie plný klišé. To co trapí 24 hodin už posledních 5 sezon. Neustále opakující se prvky, akorát obsazené jinými herci. Každý kdo viděl předešlé show, tak ví o čem mluvím. Nehážu flintu do žitu, na Jacka dokoukám, když už jsem odkoukal 8 sezón a film.