Poslední recenze (33)
Motorkáři (2023)
Dramaturgicky línější, ale pořád dostatečně podnětné. Některé scény jsou vyloženě vtahující, u některých se zasmějete a čím dál tím víc to nabírá na vážnosti. Není to revoluční ani progresivní a samotná finální tečka by mohla více rezonovat, průběh filmu vám to však vynahradí a zůstane ve vás nikoliv díky svému finále, ale díky silné, konzistentní atmosféře a několika skvěle vystavěným scénám. Austin Butler a Jodie Comer hrají dobře, ale král je Tom Hardy. Nedělá vlastně nic moc a jen tak prapodivně mručí až se z počátku ptáte: Takhle to chceš hrát? Postupem času vás přesvědčí a v mém případě svou neohrabaností a překvapivou vnitřní citlivostí dojme. Takže nakonec si vlastně řeknete: Ok, někomu stačí jen tak bejt a mručet aby to působilo jako skvělej hereckej výkon. 75%
Rivalové (2024)
Nic významného nebo revolučního vám to neřekne, scénář není dokonalej a zasloužilo by si to zkrátit, Guadagnino to ale ukočíroval a na konci dovedl to absurdních rozměrů. Tam se s trochou štěstí napojíte a užijete si to, ale možná vás to taky jenom nasere. Reznor a Atticus jedou naboostovaný retro, který ke konceptu toho filmu sedí byť do některých scén je to hodně na sílu, v rámci toho kam celá ta hříčka směřuje to však nakonec prazvláštně zapadne. Mám k tomu výhrady, ale musím uznat, že jsem si to prachsprostě užil. 75%
Club Zero (2023)
Za témata, která otevírá, by si Club Zero zasloužil o hvězdu víc, ale na to byl příliš otravný. 40%