Poslední recenze (319)
Nikdo (2021)
Jednohubka nevyžadující víc jak 10 % kapacity mozku - pokud zůstanete pod tou úrovní, tak je velmi uspokojivá.
Králíček Jojo (2019)
Perfektní, bláznivá satira postupně přejde v syrové drama. Obě polohy se umí prostřídat v pár záběrech a přitom obě působí tak, jak mají. Scéna s houpajícími se botami naprosto dokonalá.
Zraněná srdce (2019)
V podstatě komorní drama o nemožnosti vyrovnat se s následky války. Výborně zahrané všemi třemi hlavními představiteli. Některé dějové smyčky jsou ale dost nepřekvapivé a občas je emocemi až příliš tlačeno na pilu. Mám Keiru fakt rád, ale srdceryvný pláč v detailu po několik dlouhých sekund prostě rozumně neuhraje nikdo.