Recenze (1 056)
Zlý americký sen (2024) (seriál)
Celkom slabota, ten prípad vo svojej podstate ani nebol až tak zaujímavý, celé to bolo dosť natiahnuté, nie moc záživné...dopozeral som to len z nutnosti, lebo som očakával väčšiu absurdnosť. No tak Netflix...viete to aj lepšie, veď tieto veci vám išli...
Fetiše... - Fetiše republiky (2023) (série)
Dokuséria, na ktorú som sa celkom dlho tešil, ale nakoniec som bol sklamaný. Nebolo to vôbec zábavné, očakávaná nostalgia sa ani omylom nedostavila a celé sa to dalo spraviť omnoho lepšie.
The VelociPastor (2017)
Masterpiece ako sviňa a dokonalá ukážka trollingu :)
Všechno, všude, najednou (2022)
Toľko práce...a pritom taká blbosť.
Na západní frontě klid (2022)
Po asi hodine a trištvrte som si povedal "hmm, celkom dobrý vojnový film to bol". Keď som pohol myškou, zistil som, že ma čaká skoro hodina. "O čom to ešte preboha bude?" pýtam sa sám seba v duchu. "No...o ničom, doslova" odpovedám si na konci. Solídne tri, ale dalo sa z toho vyťažiť omnoho viac.
Prison School: Mad Wax (2016)
Málo Meiko Shiraki... :)
Prison School (2015) (seriál)
Absolútny masterpiece pre menších aj väčších uchyláčikov :)
Zlatá devadesátá (2023) (seriál)
Bohužiaľ, je už rok 2023 a toto už dnes úplne nefunguje, ale zas nie je to taká tragédia, ako oddychovka prečo nie...3 ale dávam iba z nostalgie k pôvodnému seriálu.
Nabídka (2022) (seriál)
Zdaleka najlepší "Film o filme" aký som kedy videl. Funguje tu všetko dokonale, špeciálne by som vyzdvihol úplne všetky herecké výkony, nebudem to tu zbytočne obkecávať, The Offer je skrátka jedna z najlepších vecí, akú som kedy vo svete tv/filmov/seriálov videl. A teraz šup si oprášiť trilogiu Godfather...
Nabídka - Roztmívačka (2022) (epizoda)
bože toto je tak dobré...