Recenze (261)
Shrek Třetí (2007)
Nafouknutá bublina plná recyklátů, která po 93 minutách zákonitě splaskne a nezůstane po ní jediná vzpomínka.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Má to spád a pořád dobrou hudbu, ale už to zkrátka nemá tu šťávu. Animace je sice pořád parádní, ale to hlavní, na co jsme si zvykli u prvních dvou dílů, tedy spousta vtipných gagů, tu už zkrátka moc nefunguje. Důstojné, ale nijak oslňující rozloučení.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Jackson se očividně snaží přiložit do ohně věčných hádek mezi fanoušky Hvězdných válek a Pána prstenů. A podobně jako Lucas přidává i předkračovací trilogii, jenže na to bohužel nemá dostatečně dlouho předlohu, a tak natahuje a natahuje. Tak, to bychom měli shrnuté názory recenzentů, které jsem si přečetl před shlédnutím filmu. A teď můj názor. Knihu jsem nečetl, což je pro mně zřejmě výhoda, takže jsem si celý film parádně užil. Ano, je tam několik hluchých míst a toho všemožného visení ze skal a stromů je taky víc než dost. To je ale jen malý stín na jinak zábavném snímku. Takže 4 z 5 a nemohu jinak.
Táta na plný úvazek (2004)
Když se člověk chystá ke shlédnutí filmu od Kevina Smithe, může od něj téměř s jistotou očekávat tři věci: výborný soundtrack, excelentní dialogy a celou řadu popkulturních odkazů. Tentokrát sice tuto trojici trochu shazuje absence většího množství humoru a otřepaný příběh, pořád je to ale film od Smithe, a tak je příjemný zážitek i přes drobné nedostatky stále zaručen. Cameo Willa Smithe moc potěšilo.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Krásný příběh o krutém a nezastavitelném běhu času, který ale bohužel místy trpí až příliš dlouhou stopáží.
Avengers (2012)
Downey je bůh a ostatní mu velice obstojně sekundují. Skvělá týmová komixovka s tunou hlášek, WOW momentů a parádním završením po skončení titulků. :-) Už se těším na dvojku.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Krásně nostalgická jízda nabitá skvělou akcí, vtipnými hláškami a spoustou vzpomínek. Stallone ve scénáři po hodně slušné jedničce ještě víc přitlačil na pilu a sklízí za to zasloužené ovoce. Van Damme je sviňák par excellence, Norris má jiskru a Willisovi s Arnoldem to dohromady sakra funguje. Zkrátka akčňák podle mého gusta!
Kurz sebeovládání (2012) (seriál)
Typický Sheenův humor, tak jak ho známe a máme rádi. Stylově hodně podobné seriálu Dva a půl chlapa.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Moc příjemná zimní pohádka s neopakovatelnou atmosférou, které podobně jako jiným osvědčeným českým filmům v mých očích škodí až příliš časté reprízy.
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
Asi to nejlepší, co ze světa žlutých čtyřprsťáků kdy vzešlo. Úvod, stať a závěr: všechno funguje naprosto skvěle i beze slov. Hodnocení ani nemůže být jiné.