Recenze (261)
Loganovi parťáci (2017)
Být to tak o hodinu kratší...
Spotlight (2015)
Skvělá a přitom civilní ukázka novinářské „detektivky“, která chytne a nepustí.
Dunkerk (2017)
Hodně působivý zážitek. Nolan a Zimmer jsou mistři napětí, kteří umí člověka doslova zarazit do sedačky v kině. Od pětihvězdičkového filmu ale čekám víc.
John Wick 2 (2017)
Bohužel neznám dostatek superlativů, abych dokázal popsat, co jsem právě viděl. Ve zkratce: John Wick 2 si bere to nejlepší z jedničky a povyšuje akční film na umělecké dílo.
The Fundamentals of Caring (2016)
Příjemná, možná lehce přeslazená feel-good cíťovka. Paul Rudd nezklamal a Selena Gomez příjemně překvapila. Prostě to sedlo.
Wonder Woman (2017)
Nečekaně civilní a celkově moc příjemná komiksovka. Jasně, pořád je to v podstatě naivní blbůstka a super cool CGI momenty samozřejmě nechybí, ale ani povídací scény nenudí a celkově to tak nějak jako film dává smysl. Že by se DC konečně vzpamatovalo?
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Hezky se na to koukalo. Než někdo promluvil .
Pobřežní hlídka (2017)
Bohužel. Mohla to být parádní blbá hovadina za pět bludišťáků, jenže se po vzoru amerických sraček snažila byt občas vážná, čímž si za svou hloupost vysloužila tak maximálně lehký nadprůměr.
Logan: Wolverine (2017)
Roky nezastavíš a z brutálního zabijáka mírumilovného důchodce neuděláš.
Sázka na nejistotu (2015)
Časy se nemění.