Recenze (198)
Cesta do Ameriky (1988)
Skvostný a vtipný film i na 80-tá léta, na který se rád podívám i po několikáté a vždy se mi líbí.
Dvojčata (2005) (seriál)
Spoustu dílu jsem měl tu čest schlédnout a můžu s klidem říct že lepší průměr tedy 3*. Pohodový serial s dost vtipnými scénami a dobrým herecký obsazením který pobaví.
7EDEM s r. o. (2001) (pořad)
Jak tento pořad jenom mohl vzniknout, větší nuda snad už ani neni možná!
Teletubbies (1997) (seriál)
Lepší než nějaký večerníček! Pro kategorii 0-3 let to jde.
Po čem ženy touží (2000)
Vtipné, netradiční pojetí filmu. Pěkný zážitek. Srší vtipem od začátku do konce a také dobré výkony všech rolí.
Johanka z Arku (1999)
Nic moc film, nic moc výkon Milly Jovovich.
Policejní akademie (1997) (seriál)
První díl je nejlepší, ty po něm už nejsou tak dobré ale pořád lepší než nějaká Ordinace nebo VKVčka.
Oheň (1991)
Skvělý hit o mužích - hasičích, kteří zachraňují lidské životy a k tomu parádní obsazení hlavních rolí. Dobrý film na koukání.
Smotánka (1996) (pořad)
Mile natočný a příjemné prostředí včetně profesionální moderátorky jaká v ČR chybí. Lepší než nějaký TOP star nebo jak.
Let's Dance (2006) (pořad)
Chtělo se mi dát odpad! ale něco do sebe to má ale ne moc.