Recenze (198)
Lupiči paní domácí (2004)
Nevšední kousek režisérů Coenových s vytříbeným výkonem jako vždy skvělého Toma Hankse který tímto filmem dokázal že zvládne film napříč žánry. vřetně komedie a krimi.
Lhář, lhář (1997)
Průměrná Carreyovina.
Joey (2004) (seriál)
Seriál neschoný dosáhnout ani zdaleka úrovně Přátel, ale špatný není.
Nevěsta přes internet (2001)
Nudný a hrozně natočený film který nemá nic za co by se dala dát jediná hvězdička. Jinak nejhorší film Nicole Kidman a k tomu hrozný herec Ben Chaplin který má úspěch ve filmu jen díky jménu. Mimochodem Nicole Kidman není žádná rodilá američanka ale australanka.
Titáni (2000) (seriál)
Podle mě dobrý seriál, škoda jen že má pouze 13 dílů protože to bylo něco starého udělané nově a luxusně. A ne žádná ztráta času jak tu někdo psal - seriál měl něco do sebe a vynikne nad takovými projekty jako BH 902 10 a Melroce Place.
Melrose Place (1992) (seriál)
Rozhodně lepší než Beverly Hills 902 10 a mnohokrát lepší než kterýkoliv seriál ze země české.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Nepochopitelný spůsob jak nalákat diváka na trapárnu jako je toto. Hrozné! Hrozné! Hrozné! A k tomu zrůdný vzhled Tori Spelling která do světa filmu pronikla jen díky svému otci. Nelze pochopit neinteligenci těch kteří dodnes vzpomínají na tento seriál!
Eso (1994) (pořad)
Jedna z nejhorších parodii na TV pořad v historii televize!
Agent WC 40 (1996)
Leslie Nielsen znovu ukázal že je ten pravý komedialní herec na svém místě.
Pupendo (2003)
Hrozný příklad české filmové analfabetyčnosti.