Poslední recenze (11)
Most špiónů (2015)
Spielberg opět ve své vrcholné formě! Jedním slovem "vynikající"! I přes dlouhou stopáž nebyla ani minuta zbytečná. Za mě 100%
Sicario: Nájemný vrah (2015)
A tak jsem se tešil ... ! Emily opět skvělá, část s přejezdem kolony excelentní a zbytek? ... Neuvěřitelná nuda. Vůbec nechápu to vysoké hodnocení. Škoda.
Gravitace (2013)
Ufff. Děkuji Ti, Alfonso, že mělo Gravity jenom 90 minut, protože můj už tak vysoký tlak, by to určitě déle nezvládl. Strhující, vizuálně dokonalý film nejen letošního roku. Ode mne stoprocentně 100%!