Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Dokonalá série válečných epizod. A znovu nechybí Spielberg a Hanks. Famózní podívaná. "We were all heroes... our Band of Brothers"
Ztraceni (2004)
Dr. House (2004)
Příběh Gregory House mě baví. Od začátku, a doufám, že až do samotného konce. Skvělý Hugh Laurie je samozřejmě tahounem celého seriálu a stylem, kterým hraje, je až neuvěřitelný.
M*A*S*H (1972)
Tohle můžu sledovat pořád dokola a pravděpodobně nikdy mě to neomrzí. Partička okole Hawkyho Pierce je nesmrtelná. Speciálně pak díly s plukovníkem Flaggem jsou unikátní.
Dva a půl chlapa (2003)
Dokážu si představit, že tento lehkovážný životní styl Charlieho Harpera naprosto vystihuje minulost (přítomnost?) skutečného života Charlieho Sheena.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Neil Patrick Harris = How I Met Your Mother
Hrdinové (2006)
Další z úspěšné vlny amerických seriálů a taky asi jeden z mých nejoblíbenějších. Téma nadpřirozenosti a "special people" - to je něco pro mě.
Útěk z vězení (2005)
První série genální - dále už to mělo své mouchy, ale pořád mě bavilo koukat se dál a dál a poznávat další nástrahy "osudu" pro hlavní představitele PB. Vše je zdárně za námi - bylo to fajn!
Přátelé (1994)
FRIENDS jsou klasika - pro mě povinnost mít v top ten. Chandler je moje alter-ego :o)
The Road Runner Show (1966)
Tohle mě vždy od srdce rozesmálo a je tomu tak i nyní. Asi můj nejoblíbenější animák!