Recenze (393)
Kobry a užovky (2015)
realita
Legendy zločinu (2015)
Film co se zavrtá do hlavy. Hardy jako Ron výbornej! Gangsterská povinnost.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Dobrá, komediální bondovka :-) a těch dobových brejliček, šatiček a cingrlátek ;-)
Krvavá romance (1996)
originální, ujetá jednohubka a vše to začíná pečením perníčků :-)
Špión (2015)
výborná parodie na bondovky a komickej Statham :-D
Není co ztratit (1997)
Velmi příjemná komedie
Kingsman: Tajná služba (2014)
Bavil jsem se, hlavně zákeřňák Samuel L. je výborně ujetej :-)
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Je to blbý a místy i příjemně blbější ;-) Některé fórky se povedly.
Zvláštní dny (1995)
Hodně originální až děsivý nápad a děj. Jako vždy zajímavá a sexy Juliette Lewis i s hudebními čísly!
Millerova křižovatka (1990)
Zřejmě jsem se vydal špatným směrem na Millerovic křižovatce, protože ač milovník žánru, nějak mě to nechytlo... Ale jinak pořád dobrá prohibiční žánrovka.