Recenze (151)
Sebevražedný oddíl (2016)
Lepší 3. Už by to chtělo ty půlhvězdy, co? Konečně film, ve kterym mě Jai Cortney nerozčiloval, ba co víc, bavil hned po Margot nejvíc. Jinak akce průměr, příběh hroznej, potenciál ale vysokej.
Deadpool (2016)
Průměr, vlastně ne. Všemožný narážky na ten či onen film, postavu, plus retro soundtrack, tomu dávaj hvězdu navíc. Rosomák je ale Rosomák, viď Logane.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Zklamání.. Po úžasném Man of Steel, nám tu pan rejža servíruje nudnou, zbytečnou, scénáristicky divnou rádoby podívanou, určenou nevím pro koho. Je to pár hodin co sem toto viděl a nepamatuju si žádnou dobrou akční sekvenci, až na tu batman honičku, která byla směšná, laciná a celá ve tmě.
Hardcore Henry (2015)
Akční filmy už nevyhledávám, ale toto musim doporučit všem fandům tohoto žánru. Čert vem nějakej hlubší příběh, toto je čistá zábava s minimem keců okolo.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Bear Grylls má poctivého následovníka... Nee vážně je to krásnej a zároveň hnusnej film s perfektní ústřední dvojicí, super lokacemi a klasickým koncem. Dost mi to připomíná Malickovu tvorbu.
Spectre (2015)
Vrtulníková scéna byla směšná, automobilová honička nudná, záporák nijakej, bez dostatku prostoru. Nuda a těžkej průměr.
Transformers: Zánik (2014)
Hrozná hovadina, musel sem to dát nadvakrát, ale ty triky... To už je skoro dotažený do dokonalosti. Takže jedna za triky a druhá za hláškujícího Otu Jiráka.
Marťan (2015)
Precizně natočený, ale tak nějak předvídatelný a bez "velkýho" finále. Damon standartně dobrej. Vlastně sem od toho ani víc nečekal. Slabší čtyřka..
Vejška (2014)
Kraus a Josefíková dobrý, ostatní né vyloženě zlý, ale hodně průměrný. Jsem sám, komu to přišlo divně sestřihaný? Takový jakoby skeče, který na sebe občas ani nenavazovaly, připomínající reklamy. Nato jaký se tu točej sračky to ještě ušlo. Plus za hudbu a lokace.
Slídil (2014)
Gyllenhaal hraje pěknýho hajzla a hraje ho opravdu parádně. Film slušně odsejpá, ani trošku sem se nenudil. Napětí při čekání na policii, před restaurací, bylo úžasný.