Oblíbené seriály (4)
Dr. House (2004)
Odborné i zábavné. Lehkomyslné i vážné. Emotivní i malátné. Dr. Hause obsahuje téměř vše co by měl obsahovat skvělý seriál.
Hvězdná brána (1997)
Hvězdné dobrodružství na vysoké úrovni spojené se zábavou a nadprůměrnými hereckými výkony. Příjemné vizuální efekty. Mimozemské civilizace...
Elfen Lied (2004)
Skvělí seriál. Brutální, něžný, zábavný, dojemný... Dlouho už jsem neviděl něco tak kvalitního:-)
Claymore (2007)
Skvělé anime plné zvratů a podvodů činěných skrz Organizaci na Claymore. Hrdinky s tělem napůl lidským a na půl Yoma, ale srdce jim zůstalo celé lidské... Působivé OST a nespočet scén...
Ovládací panel