Recenze (107)
Paprika (2006)
Bohužel veliké zklamání. Film je trochu podobný snímku Inception od Nolana, ale byť Paprika byl dříve, působí na mě mnohem zamotaněji a má tolik hluchých míst, že jsem se i přes krátkou stopáž dost nudil.
Ghost in the Shell (1995)
Brilantní film s brilantní atmosférou. Japonské anime miluju, ale stejně jsem nečekal film s takovou hloubkou a animák tak filosofický. Obrovské velkoměsto, kde se příběh odehrává podtrhuje celkovou atmosféru filmu, která je k dokonalosti dokreslena skvělou hudbou. Takovou mystérii a originalitu jsem rozhodně nečekal.
Sherlock (2010) (seriál)
Pořád jsem se snažil oddálit okamžik, kdy se na tento seriál budu muset podívat, protože jsem se bál, že přesunutí v čase mi naprosto zkazí atmosféru, kterou miluji u viktoriánského Holmese. To se ale vůbec nestalo - nejen to - tvůrci skvěle využili možností moderní doby a zasazením do klasického příběhu stvořili velice zábavný a napínavý seriál.
O dívce, která proskočila časem (2006)
Bohužel docela velké vizuální zklamání,grafické zpracování mi zkrátka nesedlo jako u jiných japonských anime. Příběh byl relativně zajímavý, ale přece nijak převratný a vůbec mi nesedly postavy, které mi zážitek kazily asi nejvíce.Přesto to pořád není rozhodně žádný propadák, jen u těchto animovaných filmů čekám vždy obrovský zážitek, ale ten se nyní nedostavil...
Páni kluci (1975)
Film patřil k mým oblíbeným, když jsem byl ještě malý kluk a dnes ho shledávám ještě úžasnějším, především díky výtečným hercům. Přece jen mě dnes už některé části nebaví tolik, jako když jsem byl malý...
Jeden musí z kola ven (2011)
Výtečné herecké výkony, velice precizně natočený film, ale možná právě přehnaná preciznost a perfekcionalismus, který z filmu čiší, byl důvodem, proč mě snímek tolik nebavil.Ne že bych se nudil, příběh má velký potenciál, který se podařilo naplnit, ale zbytečné prostoje a roztahanost mi trochu dojem kazily, bohužel.
Já, robot (2004)
Není to Asimov, to rozhodně není.A trošku mám problém přijmout, že by tenhle film byl natolik promyšlený a inteligentní.Přijde mi to spíš jako výborný sci-fi snímek, který je ale spíše jednoduchým oddechovým filmem.Proto mě trochu zklamal, když jsem čekal něco velice náročného.Jinak je to ale zábavný, napínavý a technicky výborně zpracovaný snímek.
Hvězdný prach (2007)
Vaughn dokázal výborně zpracovat klasickou pohádku a stvořil příběh vhodný pro všechny generace.Po dlouhé době mě opravdu potěšil příběh tohoto typu, tedy výborný příběh s čarodějnicí a láskou, která hory přenáší.Bohužel mě nepotěšilo (až na vyjímku v pofobě De Nira, který mě opravdu bavil) herecké obsazení.Cox ani Danes mi naprosto nesedli a dojem mi trochu pokazili.Škoda byla také, že z filmu je patrné, že rozpočet nebyl z nejvyšších,a proto občas vizuální efekty trochu pokulhávají.Atmosféru to ale nezkazilo.
Collateral (2004)
Úžasná rivalita dvou postav, každá diametrálně odlišná, a právě to podporuje to jiskření smíšené nenávisti, strachu a touhy o život.Tento snímek za celou dobu nenabídne prakticky ani jedno ohrané klišé a ubíhá vysokým tempem stále vpřed, zatímco vy jen stěží uhádnete, jak to všechno asi může dopadnout.
Půlnoc v Paříži (2011)
Krásná Paříž plná romantiky se zajímavým nápadem, že vlastně každá doba je krásná a nemá smysl o tom pochybovat... Nejúžasnější na celém filmu jsou postavy Hemingwaye a Fitzgeralda :)