Recenze (31)
Já jsem noc - Queen’s Gambit, Accepted (2019) (epizoda)
Celá série dobrá, ale asi te závěr mohl být lepší...
V rytmu soulu (2008)
Ptákovina, ale zasmál jsem se
Manéž Bolka Polívky (1987) (pořad)
Manéž jsem míval pravdu rád a dost jsem se u ní bavil, ale od té doby, co Polívku úplně zničil alkohol to už zábava není. Je to škoda byl to svérázný a originální.
Křižovatky života (2013) (pořad)
Jako komedie dobrý, jako něco vážného tragicky-komický. Dávám křižovatkám díl, maximálně dva!
Hanba (2013)
Klasika ruských filmů na karlovarském festivalu, dlouhé záběry, málo dialogů, atmosféra totální deprese a když čekáte nějaké vyvrcholení filmu, zjistíte, že je konec. Na ruské filmy už tam asi nejdu.
Madagaskar 3 (2012)
Suverénně nejleší díl. Poprvé jsem se u Madagaskaru fakt pobavil
Všechnopárty (2005) (pořad)
Karel Šíp by mohl bý vzorem jak slušně a vtipně dělat zábavu. Přesně ví ke komu si co dovolit, a z koho si jak udělat srandu. Podle mého názoru proti němu nemá Show Jana Krause svou úrovní šanci.
Sucker Punch (2011)
Celý děj a scénář trochu pokulhával, byl ale doplněn výbornou hudbou a stylově udělaným prostředí, kulisami a efekty. Vizuálě se mi film opravdu líbil, ale celkově měl mnoho slabších momentů.
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
blbost, ale zatrraceně stylová :-D
Thor (2011)
Tri hvězdičky jen díky moc pěknému Asgardu.