Recenze (58)
Co kdyby...? - Série 2 (2023) (série)
Oproti první sérii.... Bída
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Poté co jsem odešel z kina s otázkou v hlavě "co to kurva bylo". Jsem si slíbil, že se na to znovu podívám. Pokus 1. " Ne nejde to" vypnout. Pokus 2. "Tak jo dneska to dám...15min chrrr" Pokus 3. " Dyt to nedává smysl. Kde se tohle jako vzalo a kdy? Seru na to. Ale dnes, dnes je ten den kdy to určitě zvladnu....
Jupiter vychází (2015)
Zase jsem se utvrdil, že masa raději přijme názor druhých publikovaný někde na netu v recenzi, než aby si vytvořili vlastní. O * navíc. (Vy co se budete vymlouvat na plytký příběh se zamyslete jak moc originalní byl třeba v Avatarovi.)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Hezky natočená hloupost.
Rychlejší (2010)
Film ná zajímavý náhled na ne zcela subjektivní dobro/zlo (asi stejně jako názor na kvality filmu uživatelů CSFD :-)). Kdo je zlej? Kdysy uznávanej polda ze kterýho se stal feťák,zloděj, vrah a lhař? Nebo čověk z ulice, který kdysy několikrát šlápnul vedle a nakonec se zněho stal "farář" snažící konat a hlásat dobro ve své víře? Kdo je dobý? Kriminálník, který směle čelí své smrti s poslední myšlenkou na svého syna a lítostí na rtech? Nebo mstitel s magnumem, nadupanou károu a touhou nekompromisně zabít všechny co způsobili smrt jeho bratra s hořkými vzpomínkami na svého otce? Zajímavý film s nádechem 70-80tých let a opravdu slušným soundtrackem.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Konečně se mi do rukou dostala rozšířená edice. Tím pádem musím změnit hodnocení, neboť jsem tam viděl přesně to co mi scházelo k 5*
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Vlastně to je docela prča. Myslim, že hodnocení filmu je v tomto případě sprostý, neboť je zde daleko více ultimátních hovadin jejichž hodnocení často přesahuje 50%. No? kdopak hodnotil a přitom ne-zřel? (Dobře- lidé skáčou jak opice, Whitaker se pořád směje jak trotl a označuji za jeho nejhorší výkon co sem spatřil, plitký příběh, stupidní kamera i zvuk, ale Travolta byl více než vtipný )
Lovec kořist (2009)
Připomíná mi to nějakou zapomenutou povídku nebo starý komiks jehož stránky jsou zažloutlé a téměř v rozpadu. Ale ani to vám po přečtení nebrání, dát si ruku na srdce a říct si :" Jo je to dobrý, za čas se k tomu zas vrátim" uklidíte to zpátky na půdu kde jste to našli a těšíte se kdy se zas někdy odhodláte jít tam poklidit nebo probrat starý krámy. Film je důkazem že slušný film (i tak většinou náročný na efekty jako sci-fi) se dá dobře zmáknout i bez stamilionových rozpočtů a přeceňovaných "hvězd".
Hrdinové (2006) (seriál)
1. serie 5* pak už neměli točit nic. ( Zachary Quinto- možná, že hlavním tahounem serialu je on - věřil jsem mu vše celou dobu)
Spartakus (2010) (seriál)
První serie (jak už to bývá, neboť prahnutí po vytěžení všeho cenného je silnější než dobrý pocit z dobře odvedené práce) je zajímavá,napínavá, dobře kopiruje "naší" milovanou třístovku a i na herce se příjemně kouká. Co bylo natočeno potom je už brak...