Recenze (58)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nehorázná zhovadilost. Scénáře, řežije a hlavně herci - co se to svámi stalo?
Ulice (2005) (seriál)
Stupidita na entou. Rádoby životními příběhy počínaje hereckými výkony konče. Než na tohle znovu koukat, raději mít celý vysílací čas střevní potíže.
Zombieland (2009)
Dlouho jsem se rozmýšlel jestli dát 3 nebo 4 * . Je faktem, že první polovina je opravdu překvapující a bavila mě syrovym a až ironickym způsobem. Věřil jsem, že konečně vyšla komedie která se sničím a s nikym ne*ere a přitom neztratí tvář kvalitní podívané. Je to má chyba, měl jsem vědět, že amíci to nazávěr zase nějak přeženou a taky že jo! Každej je najednou moc heroickej , každej je najednou strašně drsnej jak šmirglpapír a lulan má svou babu. Jak se vytratil vtip, vytratio se i moje nadšení a tak nemám na výběr a dávam 3*.
Grindhouse: Machete (2007)
Když na mě vyskočil, dá se říci trailer při spuštění Grindhouse, první co mě napadlo bylo : what the hell...Musím však uznat že tento "trailer" je lepší než oba filmy Grindhouse. Nakonec jsem ale rád že nevznikl. Často se mi stává , že trailer je lepší než samotný film takže mě nemá co zklamat.
Andělé a démoni (2009)
Dávám dvě a to jen kvůli Ewanovi a Hanksovi. protože kdo umí číst a náhodou si přečet i knižní předlohu tak musel vykvést do růžova jako já a já růžovou nenávidim. Chyběl mi tam knižní začátek v Cernu, ředitel Maxmilian Kohler a nařachaný černoch jakožto assasin. Dobře beru, že se vše do filmu nevejde ale takové překopání příběhu je na křeslo.
Já, robot (2004)
Jeden z nejlepších filmů svého žánru. Dlouho jsem ho přehlížel, ale potom co jsem se k němu dostal na něj koukám velice často. Je pravdou, že jinak velice zajímavá myšlenka by mohla být více vyzdvižena, ale nejspíš je to Alexův styl nechat diváka ať si v tom hledá co chce sám stejně jako u Vrány.
Wanted (2008)
Po prvním zhlédnutím, jsem v duchu hodnotil maximálně 2 h. A to hlavně kvůli pro mě absolutně nezajímavé Angelině (možná za to taky může její příšerný dabing) a celkové pojetí tkalců, kteří se rozhodnou zabíjet lidi co neznaj protože věří že jim to přikázala vyšší síla. Celkový příběh má spoustu děr který mi prostě nikdo nevymluví. Ateď proč jsem dal 4 hvězdy, je to proto že mě něco nutilo se na fim dívat pořád dokola ikdyž se mi vlastně film moc nelíbí. A až časem zjistil, že to je ta chuť utéct z reality, toho věčného stereotipu a cítit svobodu a únik ze systému.
Vrána (1994)
Příběh si má zakládat na zajímavosti, a tady je podle mě zajímavá i historie celého dění okolo vrány. počátek byl v prokletém básníkovi E. A. Poe-ovi jehož životní příbkěh v něm vyvolával pocity k napsání Havrana jímž se nechal inspirovat po osobní tragédii James O'Barr k sepsání kultovního komixu Vrána. Ani samotné natáčení však neprobíhalo bez problému. Souhrou nešťastných náhod- poranění techniků, nepochopitelná destrukce kulis až tragickou a stejně nešťastnou smrtí představitele své zřejmě životní role Brandona Leeho. Nestává se mi často aby po prvním zhlédnutí následovalo 2x posobě přetočení VHS a následovalo opětovné spuštění.