Oblíbené filmy (10)
Počátek (2010)
Po Mementu můj nejoblíbenější Nolanův film. Musel jsem ho ale zhlédnout asi pětkrát, aby mi to došlo. Co se námětu týče, velice dobrý nápad a skvěle zrealizovaný. Každá otázka má svoji odpověď, a přestože ne všechny odpovědi dávají smysl, v klidu jim věříte a užíváte si je. S každým dalším zhlédnutím mě Inception oslovoval víc a víc. Navíc skvělá hudba, kamera (nebo řekněme raději efekty).
Prokletý ostrov (2010)
Teď jsem se vrátil z kina a jsem z toho filmu na prášky, v dobrém slova smyslu samozřejmě. Nemám slov. Vynikající film.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Není třeba tento film představovat. Lze ohodnotit jedním slovem, excelentní. V první řadě za to vděčíme autorovi J. R. R. Tolkienovi, který se se svou fantazií postaral o vytvoření neuvěřitelného, krásného a okouzlujícího světa se vším, co k němu patří. Režisér Peter Jackson pak „už jen“ tento příběh opsal pomocí kamery. A nutno uznat, že opisoval pečlivě a hlavně bez chyb. Samozřejmě, že se do filmu nevejde celá kniha, to hlavní by však měl obsahovat. A to Jacksnův Pán Prstenů s přehledem splňuje. Sice jsou to tři filmy, já to však beru jako jeden jediný, od začátku do konce, dech-beroucí dobrodružný FANTASY příběh, který nemá chybu jak v knize, tak na plátně.
Neznámý (2011)
Identita (2003)
Mám rád filmy, o kterých si celou dobu myslíte, že je vše jinak, než to ve skutečnosti je, pak vás navedou na falešnou stopu, na jejímž základě celou svoji domněnku přehodnotíte a to jen proto, abyste nakonec zjistili, že to bylo ale úplně jinak. Super.
Sedm (1995)
Uprchlíci (1986)
Moji přátelé (1975)
Prohnilí (1984)
Statečné srdce (1995)
Toto je jeden z mých nejoblíbenějších filmů s Melem Gibsonem a filmů vůbec. Nádherný příběh statečných skotů, bojujících za svou svobodu, zasazený do nádherné Skotské krajiny a to vše doprovázené nádhernou hudbou Jamese Hornera, co víc si přát? Skvělý film režírovaný Melem Gibsonem, který si zároveň vystřihl i hlavní roli.