Poslední recenze (39)
Proroctví (2009)
ne uplne spatny zacatek, pak stale vic a vic zmatenejsi stredni cast a totalne predikovatelny zaver. navyse pekne hnusne vyrendrovane triky. skoda skoda.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
da se.
Terminator Salvation (2009)
kdo cekal od ctvrteho dilu nejake zavratne prekvapeni (jako treba, ze John Connor je replikant:-), tak byl zklaman a muze si zato sam. ctvrty dil skutecne nemuze byt nic jineho nez nastavovana kase. presto TS neni jen to. poprve v cele serii to neni pribeh dvou Tecek poslanych do minulosti a presto obsahuje velice silny terminatorovsky pribeh. celkove pojeti spis pripomina Baye, i cely pribeh ma decentne stupidni punc Bayovskeho scenare. nekdo se z toho nevzpamatuje, nekomu to vubec nevadi. ja od TS neocekaval hlubiny moudrosti (nebo treba logicke jednani postav a stroju:-) a jsem spokojen. nabizi se srovnani s jinymi scifi seriemi, treba s Aliens nebo X-men a tady ctvrty dil terminatorovske serie rozhodne vede, no a ctvrty dil Star Wars nesaha TS ani po kotniky. dalsi drobnost co potesila jsou odkazy na prvni dva dily. kolem a kolem dal bych tomu pres 80%, ale chci to tady trosku boostnout, takze prihazuji o zdibek vic:-)