Poslední recenze (686)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Frankensteinovo monstrum. Film pozliepany z rozlicnych inych filmov a klise. Nielenze vsak vsetko buduje z horsich materialov, ale cele to ledva drzi pokope. Nezaujimavy zaporak a ostatne postavy, ziadna chemia medzi hercami. Posobi to draho, ale ako niekto poznamel v komentoch, akoby to vytvorilo sucasne AI a nevedelo tomu celemu spektaklu pridat osobnost.
Death's Game (2023) (seriál)
Konecne po dlhych rokoch nieco, comu mozem s cistym svedomim dat 5*. Uzasna zmes akcie, emocii, napatia, strachu a na zaver aj slz. Vsetko zabalene do putaveho vizualu a tempa, ktore odsypa. Byung-Hoon dokazal majstrovsky zmixovat do kopy to najlepsie z Korejskych thrillerov a dram a dodat tomu celemu hlbku, ktora v istych momentoch nuti cloveka sa zamysliet. Povinna jazda pre vsetkych milovnikov korejskej filmografie.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Parazit prizivujuci sa na znacke F&F. Nema nic spolocne s originalom ani sialenymi novymi dielmi. Over the top akcia je tu viac komicka ked kedykolvek predtym a navyse ani nefunguje. Plus cely ten rodinny/timovy pocit je prec, a miesto toho dostavame buddy komediu, ktora konci ako kazdy novy opozerany Rockov akcnak.