Poslední recenze (6)
Vzhůru do oblak (2009)
Nebudu trapák, a hned na začátku přiznám, že jsem se bavil. Ano, božským Příšerkám to nesahá ani po kolena (asi jedinej animák, co fakt můžu), ale i tak Pete ukázal, že psát umí, v češtině fóry jakž takž vyšly, létající psi už na mě byli ale trochu moc. Film, při kterém budete mnohokrát nechápavě kroutit hlavou, ale zapomenete-li na logiku, a budou se vám hlavní postavy jevit jako sympatické, zakoupeného lístku rozhodně litovat nebudete. 4/5.
Hory zalité krví (2009)
@hadža: vím, že už si to nepřečteš, ale stejně:"A proc ti mistni burani chodi po lese s brokovnici nabitou slepymi naboji a pak s tim strili na to znetvorene dite ,je uz naprosto nepochopitelne......" - možná pro tebe, vzhledem k tomu, že to všechno domluvila a zinscenovala Alexa, snadno mohla těm bulíkům místo ostrejch nábojů nabít zbraně slepejma.. Přemýšlejte u těch filmů, no taaak.. Jinak, celkem jsem se bavil, nic světobornýho, texaskej masakr 2 revival, no :)
Zakázané ovoce (1998)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů a důkaz, že i netalentovaná herečka (J-Lo) dokáže zahrát schopně, když dostane do ruky vynikající charakter. A opravdu, bravo pane Soderberghu - skvěle natočená odreagovávačka s jako vždy elegantním Georgem C, kterému supluje vynikající Ving Rhames, přičemž jejich protipartem je tentokrát afro americká houžvička v podání Dona Cheadlea. Skvělé na noční večery ať už s přítelkyní, či jen tak - se sklenicí vychlazeného piva v ruce.