Recenze (67)
Žraloci v Paříži (2024)
Píčovina hodna portfolia Netflix.
Tím tvrdší je pád (2021)
Bílí muži neumějí skákat a černí muži neumějí western!
Papírový dům (Netflix verze) - Věříš v reinkarnaci? (2021) (epizoda)
Končím ... ani ve snu mě nenapadlo, že z geniálně rozjetého seroše se stane totální píčovina!
Dark - Season 3 (2020) (série)
Na Dark se krásně kouká, ale od 2. řady jsem se ztratil. Možná mi upadla brambůrka nebo jsem potřeboval čurat a už to prostě nejde dohonit...:-)
Kořist (2019)
Nejlepší plavkyně světa dostane všechny aligátory zeměkoule .... ach jo :-(
Zašívárna (2016) (seriál)
Tohle nejsou fotky z britského Crashingu!
Labyrint - Série 2 (2017) (série)
Vidět Vilhelmovou jako policajtku poskakovat s pistolí v ruce je zážitek na celej život :-)
Případ (2015) (seriál)
Nebrat s českým dabingem!!!! To je jedna velká katastrofa a nedá se na to koukat resp. poslouchat!
V pasti (2016) (seriál)
To je taková paráda, že ani nemám víc co dodat.
Fargo (2014) (seriál)
Druhá série je naprosto božíííííííííííííííííííííííí ....................