Recenze (56)
Samotáři (2000)
S odstupem času..lepší než dřív.
Ostré předměty (2018) (seriál)
Prvních 5 dílů se dalo shrnout do půlhodiny, 6. a 7. fajn a závěr zklamání. Škoda, očekávání byla vyšší. P.S.: Dokoukat titulky.
Velká hra (2017)
Škoda. Posledních 20 minut film úplně ztratil tempo.
Koruna (2016) (seriál)
První série zajímavá se skvělým Churchillem, druhá série už bohužel víceméně červená knihovna..
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Parádní. Od hereckých výkonů až po soundtrack. Woody Harrelson alias Jan Kovařík z Prima rány TOP.
Masaryk (2016)
Zpracování naprosto v pořádku, jsem spokojen. Jen jsem čekal také nahlédnutí do Masarykova poválečného života.
Proč právě on? (2016)
Neurazí, nenadchne.
Fakjů pane učiteli (2013)
Vcelku ucházející. Vzhledem k tomu, že jsem znal zápletku, tak jsem byl připraven na větší nedomyšlenou úchylnost. Možná ale na můj dojem více působila atmosféra letního kina na Špilasu a pár piv v místním stánku, které neměly značku Starobrno (hurá!), ale Krušovice (hm, tak nic).
Život je život (2015)
Nuda. Nuda. Šeď. Šeď. Jen Ondra se drží.
Kmeny (2015) (seriál)
Některý díly ujdou, některý vůbec. Až na totální propadáky, jako rap nebo hooligans, to má ale slušnou vypovídající hodnotu.