Poslední recenze (74)
Miznúci svet hlucháňa (2023)
Najlepší film Erika Baláža. Cením si, samozrejme, všetky, ale tento si vážim najviac. Zaujímavosti o hlucháňoch s informačným presahom do oblasti spravovania lesov ako ich dôležitého biotopu. Už len čakám na film o rysoch. Snáď raz.
Fremont (2023)
Skvelá hudba, atmosféra, irónia. Plus reflexia, ktorá je nevážne vážna. Toto si určite raz za čas pozriem ako takú kultovku. Je to pomalé, jemne bizarné i zábavné. Fakt oceňujem.
Prokurátorka (2023) (seriál)
Slovenské televízne seriály poväčšine za veľa nestoja, ale keď ma to nebaví, nezaujíma, tak to jednoducho nepozerám a bodka. Prokurátorka je dobrý počin, ktorý zaujme milovníkov odhaľovania pôvodcov trestných činov a tých, ktorí chcú trolinku nazrieť pod pokrievku prokurátorskej práce, aj keď, ak tomu správne rozumiem, prokurátor pri výsluchoch väčšinou nebýva, takže to je filmové riešenie dozorovej problematiky. Každopádne - prípady na zamyslenie i celková zápletka na pozadí, ktorá prepája jednotlivé diely do sledu, ma bavili.