Poslední recenze (66)
Wild Wild West (1999)
Tak tohle bylo opravdu příjemné překvapení. Geniální mix westernu, steampunku a grotesky. Vlažný, ale fungující humor, který začne ke konci skvěle gradovat. Marně hledám v paměti, kdy jsem viděl tak dobře zfilmovaný steampunk, ono je vlastně podobných filmů žalostně málo. Takže WWW na piedestal a Sonnenfeldovi poklonu za naplněný záměr. Nejsem cílová skupina, ale takhle nějak si představuji Hollywood zábavu a popcorn.
Waynův svět (1992)
Vždycky se mi eklovalo pitvoření Mikea Myerse, ale zde mu to pravděpodobně prominete, v nejhorším tomu snad i přijdete na chuť. Kultovní? Opravdu nevím v jakém slova smyslu. Jestliže tu byla ambice pojmenovat dobu devadesátek a její tv popkulturu, tak autorka udělala spíše audiovizuální coming out k hravým osmdesátkám. Má to základní fluidum, které to celé tmelí a drží pohromadě, což je u absurdit to nejdůležitější. Celkem zábavná raritka, proto čtyři hvězdy.
Mrtvý muž (1995)
S desetiletým odstupem od prvního zhlédnutí si člověk uvědomí, že má Marketu Lazarovou v dvouhodinové stopáži s winchesterovkou. Geniální western v ambientním tempu. Neodkladnost dějů pomalu lemuje cestu psance až do všeobjímající prázdnoty - Jarmuschův masterpiece, který má až překvapivě velkou moc nad strachem ze života a smrti.