Recenze (143)
Fargo (2014) (seriál)
Prvni dil a posledni tri dily jsou jasnou ukazkou ze ta nejvetsi filmarina posledni doby nebezi na platne ale na televizni obrazovce.
Metro (2013)
efekty meli pekny, ale jinak to byla picovina...
Hon (2012)
Vyborny, ale zdaleka ne tak strhujici jako Festen.
Ztracená brána (2012) (seriál)
Doufam rejzo ze Runu jeste nekde uvidim ;)
Bůh masakru (2011)
Pecka jako svina a pokud nekdo premejsli o zbytecnosti tohohle filmu, at si ho pusti radsi jeste jednou, treba se tam najde :D
Prometheus (2012)
vizualni parada, ale ten scenar je fakt vytazenej z prdele, kdyby tam aspon neplet mytologii z vetrelce, nicmene bejt celej tenhle film prvni tretina nakyho jinyho filmu tak to aspiruje na nejlepsi scifi co sem kdy videl...
Tintinova dobrodružství (2011)
Kdybych to videl strizlivej tak dam hvezdicky tri.
Jak pivo zachránilo svět (2011) (TV film)
streleny, ale vtipny :) http://www.youtube.com/watch?v=PdwYjFnFoJU
Ti druzí (2001)
Trochu sem to tusil uz od pulky, ale to nic nemeni na tom ze je to hodne paradne natocenej film. Osvetlovaci se tu museli vazne vyblbnout.
Náš den přijde (2010)
nejak slo bohuzel mimo me, cekal jsem neco agresivniho ve stylu Born Free, dostal jsem prapodivne psychologicke nevimco, podobenstvi me asi nebavi. Herecky ovsem klobouk dolu.