Recenze (50)
Mládí v hajzlu (2009)
To neni vono. Ač to mělo hodně pozitiv první věta to shrnula. Moc se mi líbilo prostředí, kde se děj odehrává. To bylo hodně zdařilý a podobný předloze. A auťák v jezírku byl skvělej.
Po přečtení spalte (2008)
Jaké z toho plyne ponaučení? To nevím pane. Já hergot taky ne. Asi už to příště nedělat. Ano pane. Ale co jsme udělali? No pane to je... těžko říct. Ježiš marja krucinál. Úžasný. Po přečtení spalte. To je život. CIA man.
Requiem za sen (2000)
Asi nejošklivější film jaký jsem viděl...
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Souhlasím se špatnou adaptací i vynikajícím filmem. Musím jít... dlouho jsem byl pryč.
Miloš Forman: Co tě nezabije… (2009)
...od Miloše je zjevně co si odnést. Pro mě i osvěta názoru na adaptace, lenost i totality. Stojí za to shlédnout znovu...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Ale jo, knížky se to drží hezky, nebylo to tak dobré jako ten minulý díl, něco málo tomu chybělo, ale jsem mile potěšen.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Tenhle díl mě bavil. V důležitém ději jsem se shodoval a mé představy byly ve filmu naplněny...
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Můj nejoblíbenější knižní díl mě na plátně zcela zklamal. Když pominu první dvě pohádky tak je jasně nejhorší...
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Z celé série můj nejoblíbenější kousek. Zachycuje dle mého názoru důležitou osu příběhu a co jsem velmi ocenil, že se velmi blížil filmu, který jsem si přehrával během četby knihy...
Návrat do Cold Mountain (2003)
Shlédl jsem jej znovu po delší době a shledal, že by rozhodně byl v mé top dvacítce možná i víš... Stělesňuje moji představu o romantickém filmu. Némam co bych vytknul.