Recenze (149)
Stmívání (2008)
V podstatě hrozná nuda, tento film by potřeboval zkrátit tak o 30 min! Jediný důvod proč jsem to dokoukal je koukatelná Kristen Stewart 35%
Don Chichot (2007)
Animák na způsob Shreka? Ale kde že...tohle mu nesahá ani po kotníky. Málo vtipu, průměrná animace a nudný děj. 40%
Push (2009)
Další z řady filmů s hrdiny se superschopnostmi. Je to mnohem slabší než X-meni i než Fantastická 4. Přesto se na to dalo koukat jakožto na jednohubku 50%
Postal (2007)
Určitě nejlepší Bollovina, dokonce to není ani žádná volovina a ale docela i vtipná záležitost! 60%
Transformers: Pomsta poražených (2009)
První díl byl vynikající, ovšem toto pokračování je dějově hrozná zplácanina, ale triky jsou opět na top úrovni. Vyšší rozpočet jde rozhodně vidět. Navíc ta hudba, Jablonsky je bůh! 88%
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
Vcelku poutavá a dobře odsejapjící dobrodružná scifi podívaná, určená především mladšímu publiku. Triky byly spíš průměrnější. Oceňuji velmi slušné herecké výkony od obou mimozemšťanů. Především Annasophia byla tradičně okouzlující :) 60%
Tvrdá hra 3: Juniorská liga (2008)
Ufff tak tohle jsem dokoukal jen silou pevné vůle :) Hrozně klišonoidní nevtipná komedie 20%
Noc v muzeu 2 (2009)
Sice hodně přeplácané a dějově trochu zmatené, ale pořád vcelku slušná rodinná zábava 60%
13: hra smrti (2006)
Doteď jsem nepobral jestli má být film spíše černou komedií, nebo celkem drsným thrillerem....jedno je jasné, já se celkem bavil 65%
Hotel pro psy (2009)
Pro děti určitě stravitelný kousek, ovšem pro mně po půl hodině celkem slušná nuda 40%