Recenze (335)
Úsměv (2022)
Konečne niečo poriadne po tých mníškach a iných prízrakoch. Napätie a strach sa dá krájať hneď od začiatku ..... 75%
Mamka a taťka (2017)
Taký otrasný koniec, až som sadol za PC a musel hľadať či nemá viac verzii :-D alebo epilóg po titulkoch ..... 69% P.S. A nie nemá
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Blbosť … 35%
Ženy v běhu (2019)
Jeden z tych lepsich z CZ produkcie….. 68%
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Neodporúčam! … 25%
Vykolejená (2015)
Silne nadpriemerná US komédia :-) S vydarenými dialógmi, veď všetci vieme čo odtiaľ chodí ..... 65%
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Úplne pravdivo popísané ako sa naše životy berú do záhuby, alá paródia na Apple a sociálne médiá. A to im ideme priamo do náručia všetci a dobrovoľne. Bohužiaľ sa ocítame v realite, a keď nie si in, si out! Stále sú tu chvalabohu medzi nami ľudia ktorí majú radi svoje súkromie! Žiadne oslnivé herecké výkony ....65%
Trhlina (2019)
Naozaj dobre spracovaný námet, navzdory všetkým pomerom. Pobavilo! ..... 75%
Úniková hra (2019)
Napätie sa dalo krájať! .....70%
Nebezpečná laskavost (2018)
Veľmi vkusné! Viaceré dejové línie a hlad po rozuzlení vôbec ale vôbec nenudí aj napriek dlhšej stopáži. Musím vypátrať či sa jedná o skutočné udalosti. Miestami mi to ale prišlo na 50Shades of Gray .... 85%